O programu ČNATA

Zpět na seznam

Schůzka ČNATA v listopadu 2009

V říjnu jsme pokračovali v metodě Market Profile

V listopadu 2009 jsme se sešli v náhradních prostorách k tématu, který jsme zahájili již v říjnu a který není právě nejobvyklejší. Pokračovali jsme v hlubším seznamování se s metodou Market Profile. Přednášejícím byl tentokrát Tomáš Turek, který je pravděpodobně jediným opravdu aktivním a ziskovým uživatelem této netradiční metody.
Ve své 3,5 hodinové přednášce ( bez přestávky) probral, jak sám řekl : .... ve stručnosti to podstatné" . Jakkoliv by se mohlo zdát,. že poslouchat takovou dobu odborný výklad by mohlo být únavné a že pozornost posluchačů bude klesat, opak byl pravdou. Z pravidel existují výjimky a touto výjimkou, která pohne ledy zvyklostí bývají např. hluboké znalosti přednášející jakož i neotřelý způsob přednesu. Obojí se u přednášejícího tentokrát sešlo a výsledkem tedy byla přednáška, kterou všichni nejenže se zájmem poslouchali, ale dokonce nutno říci, že reakce účastníků byla natolik příznivá, že si vyžádali pokračování tohoto tématu v některém z dalších termínů.

Členská část